donderdag 15 oktober 2015

Story of my life


Ik had vandaag een groepsgesprek in therapie en daar kwam volgend filmpje aan bod bij de vraag hoe we ons voelden. Het liedje kende ik al, maar het filmpje zag ik vandaag voor het eerst en dat was nogal confronterend. Het leek wel een film over mijn leven.

https://www.youtube.com/watch?v=ocDlOD1Hw9k

Eenzaam en onbegrepen als kind
altijd de schuldige op school
in de steek gelaten door mijn ouders.

Rebels en onbegrepen als tiener
ruzie met iedereen
elke keuze leek de foute keuze.

Emotioneel en onbegrepen als jongvolwassene
proberen perfect te zijn
vechtend tegen emoties, herbelevingen en trauma's uit het verleden.

Angstig en onbegrepen in het heden
mezelf pijnigen
hopeloos proberen te verwerken en een leven op te bouwen.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten