zaterdag 3 oktober 2015

HELP het loopt mis

Na een paar dagen van 'euforie' zit ik weer helemaal in mijn diepe dal. 3 dagen geleden op de dagtherapie heb ik de hele dag gehuild, ik kon gewoon niet meer stoppen. Ik heb hele extreme zelfmoordgedachten en een gigantische spanning in mijn lijf. Om dit een beetje te onderdrukken neem ik te veel medicatie, maar het is gewoon vreselijk om mij zo te voelen.
Gisteren ben ik naar mijn huisarts gegaan omdat ik echt radeloos was. Ik wist echt niet meer wat ik nog kon doen zodat het beter met me zou gaan. Zij heeft voorgesteld dat ik me een paar weken zou laten opnemen op de PAAZ. En dit is ook wat er gaat gebeuren, maandag om 10u. Ik ben heel bang, ik weet niet wat me te wachten staat en wou dat het allemaal alweer voorbij was. Ik voel mezelf er helemaal alleen voor staan, iedereen zegt iets anders en niemand weet hoe ik mij echt voel. Mensen kunnen proberen zich in te leven en velen doen hun best. Maar niemand weet echt hoe het voor mij is om elke dag te vechten tegen de zelfmoordgedachten.
Ik wou dat het al maandag was want ik hou het gewoon niet meer uit om hier thuis te zitten wachten. Ik heb straks afgesproken met vrienden en morgen een familiefeest maar ik zie zo op tegen deze dingen. Het gaat gewoon niet om mij met andere dingen bezig te houden.
Ik weet echt niet wat er met me aan de hand is, ik word gewoon zot
HELP help mij alstublieft, wat moet ik doen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten